Pomysły na zajęcia warsztatowe powstały w oparciu o doświadczenia zdobyte w ciągu ostatnich 11 lat. Studiując pedagogikę, szukałam odpowiedzi na pytania związane z kształceniem i metodologią w 7 krajach. Nie uznawałam rozwiązań systemowych z jednego kraju, jako jedynych właściwych i użytecznych dla wszystkich. Dzięki stażom i praktykom dydaktycznym w Danii, Holandii, Finlandii, Polsce, Kolumbii, Francji i Indiach zyskałam zupełnie nową perspektywę na problemy edukacyjne i opracowałam wiele rozwiązań, które mogą poprawić pracę nauczycieli niezależnie od kraju, w którym nauczają. Żyjemy w czasach, gdy edukacja musi zmierzyć się z radykalną reformą związaną z rozwijającą się w niesamowitym tempie cywilizacją i postępowymi potrzebami świata. Jeśli my, nauczyciele, będziemy gotowi na zróżnicowanie (we wszystkich możliwych zakresach), nie będziemy musieli czekać na zmianę całego systemu. Będziemy w stanie odpowiedzieć na potrzeby naszych uczniów samodzielnie, poprzez oddolne zmiany wprowadzane w codziennej pracy.
Warsztaty skierowane są zarówno do nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych jak i szkół średnich. Moja praca jest ukierunkowana na wyposażenie przyszłych nauczycieli w narzędzia i gotowe rozwiązania, które zostały wyselekcjonowane spośród najlepszych systemów edukacyjnych na świecie, w celu poprawy jakości nauczania. Moim celem jest pokazanie, że uczenie się poprzez działanie oraz przekazywanie odpowiedzialności za proces uczenia się, są możliwe do wdrożenia na każdym etapie edukacji. Wszystkie opracowane i prezentowane metody miałam okazję wdrażać w swojej pracy, zarówno prowadząc mieszaną wiekowo klasę autorską tworzoną we współpracy z Kooperatywą Edukacyjną Ponad Horyzont, w pracy trenerskiej, prowadząc szkolenia i warsztaty dla studentów i nauczycieli podczas spotkań o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym, jak i w roli koordynatorki ds. innowacji dydaktycznych, współpracując z zespołem Niepublicznej Szkoły Podstawowej MOST kampus edukacyjny w Książenicach pod Warszawą, w okresie przygotowania do otwarcia placówki jak i w pracy dydaktycznej prowadząc zajęcia projektowe, jogę i Mindfulness dla dzieci oraz warsztaty tematyczne.
Poniżej opisane szkolenia zostały opracowane i poprowadzone na potrzeby konferencji Teacher In Europe 2018 i 2019, następnie włączone do programu szkoleń podczas konferencji Od Nauczania do Uczenia się w Łodzi w 2019 roku, zaś w ostatnich latach zaktualizowane oraz wzbogacone o treści zgodne z najnowszymi doświadczeniami zawodowymi i badaniami z zakresu psychologii, neurobiologii, pedagogiki porównawczej oraz szeroko pojętych – edukacji i szkolnictwa.

Uczestnicy wszystkich szkoleń po spotkaniu otrzymują dostęp do:
- prezentacji i materiałów stworzonych podczas warsztatów,
- zestawu przykładowych scenariuszy zajęć z wykorzystaniem przećwiczonych metod i technik,
- stale opracowywanych publikacji,
- informacji o kolejnych warsztatach i wykładach…
A także zaproszenie do prywatnej grupy na platformie Facebook, poprzez którą mogą liczyć na wsparcie mentorskie i kontakt z nauczycielami wdrażającymi nowo poznane metody do swojej pracy.