I Zjazd Poszukujących Pedagogów – opis moich warsztatów

0
319

Już niedługo będziemy mieli okazję porozmawiać o edukacji podążającej i poszukiwaniu własnej ścieżki edukacyjnej – ładowanie baterii i podkręcanie motywacji jako efekt uboczny nabywania wiedzy oraz doświadczeń gwarantowane!

Kto jeszcze nie miał szansy zapoznać się z programem niech szybko zajrzy na stronę wydarzenia (wystarczy przejść do strony oryginalnego postu:)) – dla zagwarantowania jak najlepszych warunków w procesie uczenia się, wymiany doświadczeń zawodowych i wspólnych refleksji, obowiązuje limit miejsc!
Informacje o szkoleniu, które poprowadzę, możecie znaleźć na fanpage STOWARZYSZENIA “ZIELONE ŚCIEŻKI ROZWOJU”
“Kolejny warsztat podczas I Zjazdu Poszukujących Pedagogów poprowadzi Joanna Obuchowska, trenerka myślenia krytycznego, terapeutka pedagogiczna, pedagog kreatywności i zdolności, koordynatorka ds. innowacji edukacyjnych w MOST – kampus edukacyjny. Wiedzę i doświadczenia zdobywała w 7 krajach, pracując w szkołach podstawowych i placówkach edukacyjnych, studiując oraz prowadząc badania w Danii, Niderlandach, Finlandii, Kolumbii, Indiach, Francji i Polsce.
Od kilku lat chętnie dzieli się swoim doświadczeniem i refleksjami na temat edukacji poprzez
– bloga i social media,
 – autorskie projekty międzynarodowe „Wymiana nauczycielska – rozmowy międzynarodowe” oraz „Metodyczne degustacje”,
 – artykuły i scenariusze zajęć tworzone dla magazynów dla nauczycieli i edukatorów takich jak: Życie Szkoły, Sygnał, Kreda oraz na potrzeby projektu Kulczyk Foundation „Wiem, czuję… Pomagam!”,
– wystąpienia na konferencjach ogólnopolskich („Od Nauczania do Uczenia się”) oraz międzynarodowych („Teacher In Europe”), prowadzenie autorskich warsztatów dla studentów i nauczycieli (w Polsce, Niderlandach, Finlandii, Indiach).
Wierzy w edukację podążającą, podmiotową i zindywidualizowaną, pokazując jak oddolne zmiany i stosowanie sojuszu metod oraz kształtowanie krytycznego myślenia pozwalają na realizację takich założeń bez względu na wiek uczniów czy typ placówki. Poprzez swoje działania pokazuje, jak ważne w edukacji jest w budowanie wspólnoty nauczycielskiej oraz wspieranie się w podejmowaniu prób podnoszenia jakości edukacji.”